Hej onsdag..!

Förlåt förlåt och ännu mera förlåt.. Jag har inte skrivit i bloggenpå tre dagar. Men jag har faktiskt anledningar som lyder följande: I måndags var jag i skolan från 8.15 till 15.00, åkte direkt från skolan för tt befinna mig på stresshanteringskursen 16.00, den slutatde 19.00 då jag åkte snabbt hem duschade och käkade och sen åkte ajg vidare till Pontus, helt fullt upp! Och igår (tisdag) var jag i skolan 8.15 till ca 13.00, åkte därefter och fikademed min syster och hennes kompis. Sen hem till henne, hämtade hennes dotter på dagis kl 15.00. Och kl 16.45 kom pappa och hämtade oss för att vi skulle till Connys trafikskola på övningskörningskurs, SUCK! Typ det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv.
Dagens händelser har väl inte varit så speciella, var i skolan och senåkte jag och pappa in till stan för att köpa en skidjacka till mig (detva iofs kul) vi hittade en svart peak jacka. Så nu är jag redo för backarna.
Ska snart käka något hade jag tänkt. Ska också kolla upp om det finns något roligt pass imorn på SATS i märsta.

Ni får ha det så bra! PUSSS..

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0