Hej onsdag!

Hejsan hejsan! åhh nej jag börjar mina inlägg som KISSIE.. omg!
Iallafall, tänkte börja med att prata om gårdagens inlägg. Skrev ju helt fel, programet med Carolina Gynning i spetsen hette ju inte "livet enligt Carolina Gynning", HAHA tänkte nog på livet enligt Rosa där lite, mihi! Det hette ju "I huvutet på Gynning". Visst programet varväl bra men jag trättnade och bytte kanal, kollade på Hitch istället, mycket bättre enligt mig. Ja kanske inte tyckte programet "I huvudet på Gynning" var bra bara för att barn intemina favoriter..

Btw så varajg och hämtade mina framkallade bilder på fotoaffären idag nere på Märsta Centrum, shit hör ni hur det låter.. MÄRSTA CENRUM! Usch usch..
Bilderna blev iaf jätte bra, ska rama in dom och sätta upp dom på väggen, finfint sörru! 

Till dagns händelser kan jag ju säga att dom är = 0..
Slängerin en dagens på köpet då...


Dagens humör: Glad men otroligt trött.
Dagens borde: Inte ett piss.
Dagens frisyr: Knut där bak.
Dagens klädsel: Svart t-shirt och svarta mjukisbyxor.
Dagens planer: Tar nog ett bad sen sova.
Dagens materiella vill ha: Peak jacka.
Dagens längtan: Poooooontus!!
Dagens fundering: Härnan är helt låst.
Dagens beroende: Godis, borde sluta. Måndag börjar mitt nya liv!
Dagens tråkigaste: Engelska lektionen, suck!
Dagens personer: Mamma, kom hem!
Dagens tidning: Sigtunabygden
Dagens låt: Ashley Tisdale - He said, she said (hoppas den aldrig blir uttjatad!)


Kommentarer
Jag heter kissekatten

haha, den var ju as skön ;D

oh,vad bra att bilderna blev goodie :)
vi ses imorgon älskling!
love you

2008-01-16 @ 19:24:36
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0