Gaaaash, jag orkar inte...

Det känns verkligen som jag snat går in i vägen, ja har nog bara någon decimeter kvar. Jagkäner mig inte så trött pga skolarbete, det är allt runt omkring. Vi har faktiskt inte haft så värsta mycket i skolan nu på sistone. Men usch jag känenr mig inte utvilad, har inte sovit bra på typ flera nätter, det är absolut inget jag är stolt över. Ha inte hunnit blogga så mycket heller, men jag är så jävla trött och slut så jag pallar liksom inte. För övrigt om någon vill veta så fick jag min tandställning idag, slapp rälsen men detblev typ en sån här  skena typ. aja den syns inte så värst mycket.
Är verkligen inte motiverad at skriva mer. Imorn är det föresten spexfoto, våranklass har valt att vara pirater. Kanske inte roligaste menmen..

Slut och jaaa verkligen slut!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0