Det här är det..!

Se mitt liv rusa förbi I spegeln som blickar bakåt bilder fryser i tiden allt bli klarare jag vill inte slösa en dag fast i skuggan av mina misstag för jag vill ha dig jag känner dig krypa under mitt skin lik en längtan lik en flammande för att hitta den plats jag aldrig sett nu är jag bruten jag är urblekt jag är en halva av den jag trodde att jag var men du kan få vad som är kvar av mig jag dör inom mig lite i taget ingenstans att gå jag går till min själ en ändlös cirkel springer ifrån mig själv tills du ger mig ett skäl till att stå stil för jag vill ha dig och jag känner dig krypa under mitt skin lik en längtan lik en flammande för att hitta den plats jag aldrig sett nu är jag bruten jag är urblekt jag är en halva av den jag trodde att jag var men du kan få det som är kvar av mig faller fortare nätt och jämt andas ge mig något att tro på säg mig att inte allt är i mitt huvud ta vad som är kvar av mig ta vad som är kvar av den man gör mig hel igen för jag vill ha dig jag känner dig krypa under mitt skin lik en längtan lik en flammande för att hitta den plats jag aldrig sett nu är jag bruten jag är urblekt jag är n halva av den jag trodde att jag var du kan få allt som är kvar av mig allt som är kvar jag dör insides du ser jag går till min själ till min själ jag springer bara i cirklar hela tiden vill du ha vad som är kvar av mig? Jag bara springer i cirklar i mitt huvud vill du ha vad som är kvar av mig ta vad som är kvar av mig!

 

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0