Deprimerande...

En torsdagkväll och jag sitter helt inne i Blondinbellas blogg. Det är fan tragiskt. Men vad gör man inte om året börjat som ett rent helvete då kan bara krydda på lite med extra skit. 
Jag som ni vet om ni har läst mina två tidigare blogg inlägg så vet ni nog att min nyårafton inte va det absolut roligaste. Jag söp mig aspackad och drog hem och sov.... sov i nästan två dagar och vaknade med oerhörd huvudvärk. Jaja det kanske inte va det värsta..Jag kan väl säga att jag har varit deprimerad hela det här fukin året, iofs så har det bara gått tre dagar men vafan...  
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det värsta är som hänt mig. Men jag kan erkänna att nästan är helt säker på att det här året kommer bli värre än det föregående, fast det kan jag ju iofs inte varahelt säker på, aja what ever. Jag känner mig jävligt deprimerad iaf, men vem vet det kan vända imorn coh då kan jag helt plötsligt må skit bra, hmm vi kan ju iaf hoppas på det bästa...

Längtar iaf till morgon dagen, då jag ska kliva upp (med ett leende på läpparna hoppas jag) äta en riktigt god frukost sen kommer Patrik och hämtar mig, och vägen bär mot SATS i väsby där vi ska gå på SATSdans klassen kl 12.00. Både han och jag har sett fram emot det ganska länge och nu äntligen är han i Sverige och har tid att träna med mig.

Det jag frukar mest nu framöver är att min älskade syskon ska lämna mig i tre hela månader, visst vi bråkar ganska mycket men ändå.. De ska åka till thailand i TRE månader.  Avundsjuk eller vad! Men jag har bara några månader kvar att vänta på att få åka jag med.

Aja om ni har orkat läsa ända hit så kan ni ju vara glada nu eftersom jag nu ska sluta skriva...
P U U U S S S S S S  !


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0