Dagens...

Dagens humör: Lycklig, men ändå väldigt trött...
Dagens borde: Plugga, suck...
Dagens frisyr: Knut på huvudet...
Dagens klädsel: Mjukiskläder...
Dagens planer: Bara slappa, high school musical maraton...
Dagens materiella vill ha: En rund säng med mycket kuddar.. (ja,jag lever i min egna prinsessvärld)
Dagens längtan: Älsklingen <3
Dagens fundering: Vad ska min novell handla om?!
Dagens beroende: Naturgodis och ramlösa...
Dagens tråkigaste: Söndag, säger ju bara allt...
Dagens personer: Pontus, Katja & Johanna
Dagens tidning: Om det inte är väldigt viktigt så läser jag inte tidningen..?
Dagens låt: Damien Rice - Cannonball

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0