Blogg,blogg&blogg!

Nu var det ett tag sen sit jag skrev.. Och jag som lovade mig själv att jag skulle blogga varje dag, men det blir alltid så lamt när jag skriver för jag kommer inte alltid på något vettigt som ni läsare tycker är bra att läsa. Pratade iaf precis med Johanna, hon hälsar så mycket till alla (hon ville att jag skulle skriva så). Imorn är det måndag igen, skolan börjar 09.25 och jag går ungerfär till15. Sen bär det av till sollentuna där min stress hanteringskurs börjar kl 16.00, det ska bli riktigt kul och jag tror att det kan vara nyttigt för mig att gå denna kurs.

Kollade på bästa filmen i natt, Bangkok Hilton.. Den var dock 3,5 timmar lång. Men eftersom inget annat dök upp denna lördagskväll så slog jag mig till räta framför TV:n.. Det ärså läskigt när man vet att det som händeri denna film verkligen har häntpå riktigt. Det är fruktansvärt skrämmande. Och nu när jag vet vad som kan hända är man grymt orolig över Sophie och Robin (mina syskon) som befinner sig i Thailand just nu..

Nej nu ska jag ner till köket och kika om det finns något trevligt att stoppa i sig...
Ciaaoooo!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0