Vakna och se solen!

Imorse vaknademan av att hundarna image142
hoppade upp i sängen, solen sken in genom
fönstret och fåglarna kvittrade. En underbar känsla.
Idag är jag glad riktigt glad.
Att sitta och lyssna på Björn Rosenström och
hans helt ofattbart bra låttexter gör ju bara saken
ännu bättre.
Man blir bara så otroligt glad. Idag har vi ju plusdag
också, och egentligen skulle man ju närvara på
ett omprov i naturkunskap men det pallar man ju
inte riktigt.
Ska snart hoppa in i duschen sen får jag se vad som händer ; ) 

Kommer nog på något roligare att
skriva om snart så bloggen uppdateras då.
Ciaoooo!

(hittade en ganska söt bild på mig och min bror,
som är oerhört gammal)


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0