Thailand, Koh Samet!

Hej hej! Jag har inte haft tillgang till internet forens nu. Just nu sitter jag och Elin pa ett internet cafe pa Koh Samet. Det ar sjukt varmt och varmt i vattnet. Elin har brant fotterna och jag ater mycket annans och far mina konsekvenser for det. Pa sondag aker vi till Pattaya och shoppar loss! Sa ni som har bestallt saker hall tummarna for att jag hittar det  =)

Jag saknar er alla jatte mycket, men anda ar det ju sjukt skont att hora att jag slipper allt jobbigt i skolan, (fast jag lar ju dock fa ta igen allt nar jag kommer hem).

Imorn fyller ju Johanna min alskling 17 ar! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Och aven grattis till en alldeles speciell person, you know who you are!

Jag skriver mer typ pa sondag nar vi kommer till Pattaya.
Ha det bast allihopa! Saknar er!!!!
PusssPusssPusss!


Kommentarer
Jag heter födelsedagsbarnet

älskling,

2008-02-22 @ 10:54:27
Titta in på min blogg http://johannafinke.blogg.se
Jag heter Felicia

Jasså, så du tycker att det är skönt att "hora" det asså ^^ haha, Jag skulle snarare bli rädd om jag var du för du kommer juha dubbelt så mycket när du kommer hem :o galet (A)
Men du får sola lite åt mig, & drick en paraplydrink åt mig också! Hare så underbart baby! Älskar dig

2008-02-22 @ 10:54:36
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se
Jag heter K

gud var härligt det låter! jag skulle lätt vilja byta place med dig, även om det bara vore för en dag ;D
Här hemma i sverige blåser det lite kallt, fast idag var det hela 7 grader ! hallelujah!
vi hörs sen älskling!

älskar dig!

2008-02-22 @ 10:55:24
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter Ebba

Åh fan vad avundsjuk jag blir! Ha inte för skönt bara (a), och som sagt sola och bada för mig! LOVE YOU Biatch

2008-02-22 @ 13:28:45
Jag heter födelsedagsbarnet igen

vafan blogg jäveln lackar, jag skrev mer i tidigare kommentar ju!!

alltså, vi vet ju alla att den andra speciella personen som också fyller år på samma dag som jag är ju ofc beccas papi, björn!

saknar dig

2008-02-22 @ 17:30:22
Titta in på min blogg http://johannafinke.blogg.se
Jag heter A.

björn sundbom ftw!!

2008-02-22 @ 21:53:33
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter rebecca

johanna! du och björn kan ju ha fest tillsammans? han är iofs 31 år äldre än dig men vafan.. ingen krökar som björn ?!

2008-02-22 @ 23:23:21
Jag heter lala

vem fan é björn ?!

2008-02-23 @ 00:03:12

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0