Thailand, Koh Samet (del 2)

Hej hej =)
Nu sitter vi pa ett internet cafe pa koh samet. Riktigt varmt, nastan sa man dor men bara nastan.
Vi ska snart bege oss till hamnen for att ta farjan over till fastlandet och sedan ta bussen hem till huset.
Imorn fyler grannen ar sa ikvall ska typ nagra munkar komma och hela deras hus. Det vill man ju inte missa.
Imorn ska vi ocksa upp SKIT tidigt, halv sex pa morgonen. Vi ska aka bil upp till Pattaya med Luppe for att hamta Elins klanning som hon har sytt upp. Sen shoppa det sista medans Luppe spelar golf. Sen blir det STKA STEKA STEKA dom sista dagarna. Man vill ju inte vara blek nar man kommer hem liksom.

Saknar er alla, men snart kommer jag hem. Vore glad om nagon i min klass, Johanna, Katja eller Flizan kanske kan kommerntera och skriva vilken tid vi borjar skolan pa onsdag.

Pussssss pussssss pusssss !

Kommentarer
Jag heter Felicia

Älskling, älskling... Den kommande perioden blir det ingen vila på mornarna sörru, börjar 08:15 every day! livet är hårt. Så vi kommer ha sämre schema nu, men vi slutar 12:30 på tors & fre, bra de :)
Kom hem nu stumpan!
saknar & älskar dig

2008-02-28 @ 17:31:40
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se
Jag heter johanna-man

jag har ditt schema gummzZ!
ring mig på tisdag kväll om du har hunnit hem då :)

älskar dig

2008-02-28 @ 21:24:19
Jag heter Felicia

jag kom på att vi har idrott på onsdagsmorgonen också :p

2008-02-29 @ 17:44:07
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se
Jag heter K

kom hem nu.
jag behöver dig dig dig dig !

2008-03-03 @ 17:19:37
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0