Söndag..

Idag är det söndag, och jag sitter och skriver i min blogg (som vanligt).
Sitter och sörjer min moppe lite, känns lite sorligt att det blev stulen igår.
Men det finns inte så mycket jag kan göra åt den saken.


Imorn är det skola igen, suck!
Söndagar, suuuuger!
Men det är fan inte långt kvar nu tills sportlovet, hmm?!
Ska till åre då med lilla elinpelin, ska bli så mysigt. Ser verkligen fram emot det.


Kan ju skriva ett litet inlägg också om en person, som kanske många vet vem det är, andra inte. Kanske ska börja kalla honom för typ Mr X, som blondinbella gör. Eller är det någon annan som har något bättre förslag?
Iaf så har jag kommit fram till att jag trots allt lever ett toppenliv, trots min stulna moppe... Men asså seröst, vem orkar må dåligt över saker som man redan visste skulle ske. Jag syftar inte på något speciellt nu men jag menar, ähh jag vet inte vad jag menar. Kan inte riktigt vara heltöppen i bloggen känns det som.
Ähh strunt samma, I love life!

Kommentarer
Jag heter lovisa

trevlig kväll!

2008-02-10 @ 17:56:50
Titta in på min blogg http://bylovisa.blogg.se
Jag heter Angelica

bloggvärldens är läskig man vågar inte skriva allt liksom.. det är därför man har en hemlig blogg bara några vet om vid sidan av
och skriver precis vad man känner för .. (A)

2008-02-10 @ 19:33:25
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter eaaan

ja åre kommer bli riktigt mys :) ska bli en vecka vi sent kommer glömma, hihi :) puss i ljumsken.

2008-02-10 @ 22:18:45

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0