Söndag, en dag för tankarna..

Idag är det Söndag, jag fick sova ut. Vaknade kring kvart över tolv. Sköönt! 
Jag tycker Söndagar är bra, eller iaf ibland. På söndagar har man tid att tänka.
Och just idag jag har jag tid att tänka på vad jag vill, och på allt som har hänt.

Imorgon kl 17.55 lyfter iaf planet mot Bankok, Thailand.
Måste helt klart erkänna att jag har lite resfeber.
Hur ska jag och Elin lyckas komma rätt liksom, mihi! Nje men det kommer gå bra.

Igår va en bra dag också, detva mys hemma hos Elin. Med tacos, glass och melodifestivalen.
Sen asgarvet åt en viss Björn Gustavsson som hänger upp och ner. Nej det finns inga ord!

Dock länade vi Saturnusringen och familjen Andrejev hyffsat tidigt, pga.. hmm mig kanske. Jag ville ju ändå hem och ja. Du vet vem du är. Och hel klart så kommer jag sakna dig nu när jag åker bort i två hela veckor. Men vi kom ju ändå fram till att det är bra för oss båda och få tänka igenom vad vi vill.

Finns väl inteså mycket mer att säga. Tror att jag ska ner och knarka i mig lite medicin. Känner mig en aning hängig och det måste ju bort tills imorn.
Ha en bra dag.. Hmm om jag känner mig sjläv rätt så kommer jag fortsätta sitta vid datan och om typ sisådär 20.30minuter komma på något att skriva. Så tittagärna in i blogen igenom ett tag.
Pusssss!

Kommentarer
Jag heter Johanna

Härligt att sova ut! Ha en bra dag :)

2008-02-17 @ 15:05:48
Titta in på min blogg http://www.menjohanna.blogg.se/
Jag heter lovisa

trevlig eftermiddag!

2008-02-17 @ 15:08:43
Titta in på min blogg http://bylovisa.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0