Skolan, ett ställe att fördriva tiden.

Att komma till skolan och vara på dåligt humör resulterar sedan att man inte får något gjort. Sitter på engelska lektion nu men vad gör jag? Jo jag sitter här och skriver i min blogg. Visst det kan vara skönt men vafan, kommer ju gå ut med skitbetyg.

Jag kom att tänka på en annan sak idag.. Hur hemlig jag egentligen är, det finns ju bara en?!

Nej usch, nu fattar ingen vad jag snackar om, och om jag ska vara ärlig så fattar inte jag heller. Ytterligare ett onödigt inlägg i en (kankse) onödig blogg.

A nu har jag inget annat att skriva.. Ska snart iväg på idrott sen har vi mentorstid. Sen harvi den äran för vi slutar tidigt idag, mohooo! Ska iväg och träna med Elin då. Har kommit på en annan sak också och det är att jag har blivit värsta träningsnarkomanen. Finns ju lixom inte så mycket annat att göra. Ska plugga ikväll också har prov imorn som jag måste göra.

Nej nu drar jag.. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0