Nu vet jag varken ut eller in..

Jag vet jag vill, eller jag tror att jag vet vad jag vill iaf. Förlåt! Men det funkar inte.
Efter ikväll, då jag bara varit hemma och tänkt igenom allting så vet jag vad jag vill. Förlåt!
Men jag orkar inte med att höra alla dina lögner. Jag orkar inte med att jag inte ska kunna lita på dig.
Jag vill inte höra folks skitsnack om dig. Jag vill verkligen inte. Förlåt! Jag vill att du ska förstå.
Och som du vet så kommer du alltid vara en väldigt nära vän till mig, och det har du alltid varit.


Just nu vet jag varken ut eller in. Vill bara bli begravd och sen hittas av någon som lever i en annan tid.
Någon som jag kan lita på. I en värld där jag vet att jag kan leva utan problem. Utan att någon ska behöva bli sårad och framför allt i en värld där jag är säker från att bli sårad från någon.

En gammal vän till mig "hörde av sig" till mig idag. Mycket trevligt!
Tack för mig! Det var väl ungefär allt!

Kan också bjuda på en sjukt bra låt, lyssna och njut för fan!


Kommentarer
Jag heter j

det viktiga är inte vad andra tycker om honom, utan vad du själv tycker. lyssna till ditt hjärta gumman! jag älskar dig T!

2008-02-16 @ 11:31:15
Jag heter F

Jag älskar dig baby!
men låten sög dock (A) haha förlåt :)

2008-02-16 @ 13:07:34
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0