Nu har det nått slutgränsen..

Oh Shit! Nej nu sa jag det igen, inte bra inte bra, eller?
En sak jag vill säga om det här året, eler början på året är att det verkligen har sugit. Det är så jävla mycket skit som händer mig hela tiden.
Det är en sak om det kanske händer en dålig sak, men nu har det, låt mig räkna; en, två, tre, fyra, fem.. Ja fem dåliga saker inom loppet av typ bara någon vecka. Det är fan inte okej!
Jag vet inte om jag ska dra upp all som hänt i bloggen, men jag kan iaf säga att en utav händelserna skedde igår, när min älskade moppe blev stulen :'( Jag vill inte nämna vart jag var eller hur det låg till, men sjävla grejjen är att jag blev av med den, och det är sjukt ledsen över. För den där moppen betydde jävligt mycket för mig. Det låter kanske lite mobbat men vafan jag levde på den där jävla moppen året om. Den kunde ta mig från A till B. Fan fan fan va less jag blir på folk som inte har något jävla liv och inte kan låta andras saker vara. Det är väl bara acceptera om ni inte har råd att köpa en egen jävla moppe.
Åhh, jag blir så jävla less! Men men det finns inget jag akn göra åt saken. Vill också tacka dom som jag var med när jag blev av med den ni är fan ruskigt bra vänner! Det roliga va att du verligen ville döda dom som tagit min stackars moppe.. Och jag vill att ni ska veta att ert stöd betyder.
Gud nu låter det som att det är värsta grejjen, men det är det ju förstås men kanske inte så att man ska sörja?!

R.I.P Moppen 2008-02-10

Aja nu ska käka lite frulle, hörs sen!


Kommentarer
Jag heter rebecca

vafan, moppen?! :'(

2008-02-10 @ 13:19:52
Jag heter bloggägaren

ja, asså jag får fan ta cykeln nu istället :P

2008-02-10 @ 18:21:45
Titta in på min blogg http://sundstrom.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0