Moppe, mormor & pizza!

Idag är en bra dag, en riktigt bra dag och jag är glad. Väldigt glad.
Polisen ringde till pappa imorse och sa att min moppe var upphittat vid mekonomen i märsta.
När pappa kommer dit ser han att moppen inte är ett dugg förstörd, bara lite sönderslagen vid låset men det kostar typ bara några hundralappar att laga. En bra dag alltså.
Fick sluta en timme tidigare idag också eller egentligen skulle man plugga engelska då men det orkade jag inte, inte bra inte bra.. Gick hem till mormor som jag lovat henne, skulle hämta några tidningar samt bjudas på mina älsklingsmuffins med hallon i, man typ ba Mummmmms!
Sen orkade jag inte vara hos henne mer så jag "ljög" och sa att bussen gick om 20 minuter. Dock fick jag sitta och vänta på pappa vid stationen i typ 30 minuter, men jag har ju min älskade ipod som jag har fått liv i.
Medans jag äntade på pappa gick jag in och beställde mat till familjen (mamma har feber och orkar inte laga mat). Därefter åkte jag hem, och tro det eller ej; nu sitter jag är! Taataaaaa.

Har dock lite beslutsångest av vad jag ska göra nu. Antingen så sitter jag vid datan och typ inte gör något annat än att uppdatera bloggen ett antal hundratal gånger. Eller så lägger jag mig i sängen och läser min böcker om ätstörningar och depression som jag har ett arbete om i skolan, men med den punkten kan jag ju somna i sängen också. Hmm, inte lätt inte lätt!

Blev ännu gladare idag när.. Ähh jag kanske inte ska säga något mer...

Få se hur det blir med blogginläggen ikväll, kanske blir hundra till, eller också inget.
Ciaaaaoo bella!

Kommentarer
Jag heter Kissekatten

jag var nog lite låg idag tror jag.
jag märkte faktiskt att du märkte det.
jag älskar dig !

2008-02-11 @ 18:44:24
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0