Miss you!

Jasmine Brink! Jag saknar dig <3
image140
En människa jag alltid kunde ringa
En människa jag alltid kunde lita på
En människa som alltid ville prata med mig
En människa som alltid var sugen på en sallad
En människa som alltid var taggad på ferre
En männsika som alltid älskade att åka moppe
En människa som alltid kunde skratta
En människa som alltid kunde gråta
En människa som alltid hade en ledig axel att gråta mot
En människa som jag alltid kunde vara mig själv med
En människa som jag kunde dela allt med
En människa som jag älskar! <3

Kommentarer
Jag heter din

Sluta,
du får mig att gråta som ett litet barn!

Du ska veta att jag fortfarade är den människan, fast en bättre version nu. En mycket bättre!

Och jag saknar dig, varje dag!

Jag älskar dig!

2008-02-11 @ 20:09:09
Titta in på min blogg http://brinks.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0