Lördag kväll!

En massa känslor bara springer runt som galna kossor i huvudet på mig.
Men många saker som jag tänker på är bra iaf.
Att jag fattade rätt beslut och fattade mod och sa till dig det som jag bestämmt mig för, det kändes bra.
Att en annan du gjorde mig glad igår, jag som inte har varit glad på länge, alltså den där glda känslan som man känner närman är riktigt glad.
Då man känner dig lycklig.
Men många tankar gör mig arg och besviken också.
Jag vill inte ta upp direkt vad det är men en person gör mig jävligt arg, att han alltid ska få som han vill.
Våga göra motstånd, han ska inte få tro att han äger dig!
Nej sätt stopp för det snälla!



Va ute och gick en promenad idag och min kusin vitamin Madeleine red på sin häst, det var mysigt!
Hon skickade även några bilder idag påmina hundar som jag tog med deras kamera.
Kan lägga in en utav dom bästa här nedan.
Pratade med min käre bror idag, det gjorde mig väldigt glad, jag saknar honom! Kom hem nu nu nu!
Ska hem till Elin snart, tacos! Mummmms!
Sen... ja ni vet. Nej juste!
image213

Kommentarer
Jag heter pelle

Det var en gullig rackare, ser ut att vara lite bus i dom ögonen.

2008-02-16 @ 17:39:28
Titta in på min blogg http://pappaper.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0