Lista.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre ? Nej
Skulle du vilja väga mer ? Nej, är nöjd (kanske något kilo minde)
Skulle du vilja ha sex med en kändis ? Men JAAA
Skulle du vilja dricka dej full NU ? Nej..

Tio KAN

Kan du röra på öronen ? Nej, eller jo jag kan ju ta på dom?
Kan du slicka dej på näsan ? Nej
Kan du kolla kors med ögonen ? Ja
Kan dina föräldrar lita på dej ? Ja, det hoppas jag
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, men det skulle kanskebli lite jobbigt.
Kan du va på en fest utan att dricka ? Ja absolut
Kan du suga? Ähh, ja eller asså på vad?
Kan dina vänner lita på dig?  Ja det hoppas jag
Kan du tänka dej att pierca naveln ? Jag har redan gjort det.
Kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? Ja

femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? Ja, men det är något jag ångrar
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? Ja
Har du syskon ? Ja, 3 st
Har du någonsin haft sex med någon ? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dej ? Ingen aning, har dom säkert någon gång
Har du varit full den här månaden ? Ja
Har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? Ja
Har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? Nej
Har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? Ja, men det skrämmer mig
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? Ja

VEM

Vem är din bäste vän ? Johann Finke
Vem hade du senast sex med ? Mitt ex
Vem vill du bli full med ? Mina vänner
Vem är den bästa artisten ? Akon är rätt grym
Vem pratade du senast i telefon med ? Oliver
Vem sov du senast med ? Min hund, Bosse
Vem såg du senast full ? Oliver
Vem vet allt om dej ? Min mamma, jag älskar henne!
Vem kysste du senast ? Hmm, måste man svara?
Vem kramade du senast ? Mamma

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0