Lista. Igen

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Johanna gjorde mig glad.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Jag gick upp och ut med hundarna.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Kammade hunden.
Det sista du sa högt?
Dom har väl inga pengar.
Det senaste någon sa till dig:
Varför lever dom snålt nu då?
Vad ha du druckit idag?
Juice.
Vad var det senaste du åt?
Ett ägg.
Vad var det senaste du köpte?
En vattenpipa.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit/grå.
Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt, grått.
Godaste glassmaken?
Vanilj/choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, jag vet inte.
Sover du tungt?
Ibland, det beror på om jag har något at oroa mig för.
Drömmer du mardrömmar?
Ja ganska ofta.
Trivs du med ditt jobb?

Jag vantrivs i skolan.
Favoritklädsel?
Mjukisar och någon skön tröja.
Favoritlåt just nu?
Michael Jackson feat Akon - Wanna be starting something
Vad ser du om du tittar till höger?
Min säng.
Vad gör dig glad just nu?
Längtan.
Vad ska du göra härnäst?
Skicka ett sms.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Ganska low.
Favoritgodis?
Geisha/peacetecken.
Kläder just nu?
Mjukisar och fleecetröja.
Sommarplaner?
Thailand, bara ta det lugnt.
Hur många kuddar sover du med?
4.
Spelar du ngt instrument?

Nej.
Morgon eller nattmänniska?
Natt.
Vad är viktigast för dig?
Vännerna.
Är du kittlig?
Ja ganska.
Snarkar du?
NEj, det hoppas ajg inte.
Stjärntecken?
Våg.
Äckligaste insekten?
Myra.
Stökigt el välstädat?
Välstädat.
Längtar du mest efter just nu?
Hemlighet, men tids nog får ni reda på det ;)


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0