Kvällens sammanfattning;

Kvällens humör: Lycklig!
Kvällens borde: Duscha, inte för att jag är skitig med måste sova snart.
Kvällens frisyr: Knut på huvudet.
Kvällens klädsel: Svarta mjukisar och grön munkjacka.
Kvällens planer: Duscha, förbereda resan och sen sova.
Kvällens materiella vill ha: Dig dig och dig!
Kvällens längtan: Thailand imorn , sverige suckers!!!!
Kvällens fundering: Vad gör kändisarna i USA just nu? Tänker någon samma sak som jag tänker just nu? Hur kommer ölburkarna ut i skogen?
Kvällens beroende: Solaroil.. Hur fan komemr naglarna se ut efter Thailand?!
Kvällens tråkigaste: Att tjafsa med dig är aldrig kul, men du vekar inte förstå att jag vill vara din vän.
Kvällens personer: Ejlin, Johanna.. Jag kommer sakna alla min vänner!
Kvällens tidning: Ja, jag och elin ska faktiskt köpa massa roliga tidningar imorn.
Kvällens låt: Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza, HAHAHAHAH!

Kommentarer
Jag heter Angelica

ellerhur, hur kommer ölburkarna dit?!

2008-02-17 @ 22:26:56
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter rebecca

det är ju ditt fel att dom kommer dit ankan..

2008-02-18 @ 17:09:54

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0