Jag kunde inte..

Jag kunde inte vara stark, inte inför dig. För dig var jag tvungen att visa mig svag. Jag var tvungen att visa mitt rätta jag för dig, för dig kan jag visa min egna personlighet. För dig behöver jag inte lådsas vara någon annan. Jag vet att jag kanske gör fel, men det här är det ända som känns rätt. Då kanske det inte är fel eftersom man ska kännavad som är rätt för en själv. Jag kan inte bara rätta mig efter andra. Trots dig och din korkade persolighet, och trots dig och din öppna bok som du alltid läser ur... så kan jag inte sluta, jag kan inte sluta älska dig som en utav min närmaste vänner! Du betyder så oerhört mycket för mig. Din nyfikehet, din starka medkänsla, hela du gör mig glad. Till dig behöver jag inte säga något, vi förstår varandra ändå.
Du betyder så otroligt mycket! Oavsett vad som händer, så finns vi för varandra!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0