Ipod fitta!

Jag blir så jävla arg, varför just nu lixom.
Min ipod har typ fuckat sig nu tre dagar i rad.
Jag vet fan inte vad jag ska göra. Någon som har något förslag till mig?
Den funkar ett tag om man låter batteriet ladda ur och sen ladda den igen.
Men orka hålla på så hela tiden, NEJ!

Aja, ska kila ut med hundarna när näsblodet slutat, blir så trött på det också. Varför ska man börja blöda näsblod såfort man sovit lite för lite?! Åhh det är så myket som belastar mig just nu.. Orka... !!!!
Ciaooo bella!

Kommentarer
Jag heter jasmine

skulle bara informera lite.
tog bort min blogg, använder bara bilddagboken nu. jjaasmine

2008-02-12 @ 16:47:11
Jag heter Anonym

uppdatera hela ipoden i datorn, den kan nämligen vara skadad.. det gör du genom att trycka på uppdatera i itunes. dels så kan alla låtar försvinna från ipoden, men det är både enkelt och snabbt att lägga in allt igen.. har hänt mig massor av ggr:)!

2008-02-12 @ 17:36:48
Jag heter j

jag kunde inte hålla tassarna bort.
tyvärr blev det en ny blogg. haha jag är tragisk!

2008-02-12 @ 17:42:14
Titta in på min blogg http://jjaasmine.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0