Hemma, en helg till..

Idag blev jag ledsen, men sen blev jag glad. Jätte glad faktiskt. Jag skulle ju åka till thailand idag kl 14.00 men det blev lite ändrade planer. Elin fick ingen plats på planet hem så min pappa (världens bästa pappa) fixade in oss på ett flyg som går på måndag. Och då får Elin följa med. Vi kommer då stanna där nere till den 4 mars, hela två veckors semester, gud så skööönt! Lite surt är det ju att jag inte fick åka idag, men vad gör man itne för sina vänner, hihi!
Ikväll kommer jag nog bara spendera kvällen hemma med mamma. Om inte något annat roligare händer förstårs. Min nya hobby har ju blivit att skriva i den härjävla bloggen, helt sjukt hur "beroende" man kan bli. Menmen, jag är iaf fast ibloggvärlden. Och hur sjukt är det inte att man typ blir "beroende" av att läsa andras bloggar?
Jag besöker typ sju bloggar dagligen, det är förstårs mina clasmates; lovstraand.blogg.se och fliiz.blog.se sen har vi ju schpanki.blogg.se och korvie.blogg.se som är vänner till mig och dom skriver sjukt bra i sina bloggar. Och för att kanske få ett gott skratt eller bara se hur patetisk hon kan vara ibland så läser jag även kissie.blogg.se och som jag tror många andra gör så läser jag ävn blondinbella.se och kenzaas.blogg.se.

Det var lite uppdatering för mogonens händelser och beroenden ;)
Hörs sen! pööössss!

Och för några som blev lite ledsna för att jag inte sagt hej då innan jag skulle åka så blir jag ju hemma en helg till vi kan vi ju säga hej då på söndag, hihi!


Kommentarer
Jag heter johanna

bra då kan vi ses på söndag innan du far din kos.
eric och decans film till engelskan http://youtube.com/watch?v=QEg3IzgaUNY

pusshejälskardig

2008-02-15 @ 13:12:53
Jag heter ean

jaa tack för att ni fixat såmycket skutten:) på måndag drar vi till paradiset :D iiiih
ses imorgon också, pusss

2008-02-15 @ 14:47:57

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0