Happy feet!

Åhhh, jag är så jävla lycklig. Jag känner mig bara så jävla glad, trots att det är alla hjärtans dag och jag är utan partner så är så jävla glad. Dagen har börjat så bra och ikväll är det dans med Elin ns, det gör bara saken ännu bättre. Och jag längtar så otroligt mycket tills imorn.
Jag ska snart lacka mina naglar. Sitter just nu och svullar gesha och peace tecken, mmummmms!
Och sjävklart lyssnar jag på Michael Jackson - Man in the mirror.
Nej, jag vet intevad jag ska skriva mer solen skiner och framför datan sitter en skit glad "Ohtes" Ohshit jag måste sluta kalla mig själv för smeknamnet jag hatar att alla säger till mig. Ganska konstigt att ett pa-namn kan fastna så jävla hårt. Menmen skit i det. Om någon hade sagt det till mig idag hade jagbara blivit glad, för idag är jag glad, OTROLIGT glad!

Ciaaaoooo bella!


Kommentarer
Jag heter eaaan

imorrn drar vi till thai snorpan! ;D

2008-02-14 @ 14:55:28
Jag heter bloggägaren

Åhhhhh, fy fan va kul vi ska ha! jag längtar som fan. Kanske inte efter flygresan i 10 timmar men när vi anländer till huset, grym känsla i magen just nu!

2008-02-14 @ 16:17:16
Titta in på min blogg http://sundstorm.blogg.se
Jag heter eaaan

jaa om det nu blir så att jag kan åka med ;D hoppaass!

2008-02-14 @ 17:25:32
Jag heter Felicia

saknade dig i skolan hun, vart va du älskling?

2008-02-14 @ 22:40:24
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0