finkelicious is in tha house!!!!!!!

Hejsan hejsan alla kära läsare johanna finke här!
Sitter här hemma hos therese(bloggägarn) och pratar lite, imorgon åker hon ju till thailand och jag är så avundsjuk. ( men jag vet att hon kommer att sakna mig så att hon gråter om kvällarna)

hey baberibas kunga familj 4 ever, "faan vad det kittlar i pungen"

iallafall nu är det bara en vecka kvar i skolan sedan ett efterlängtat lov, gud i helvete vad skönt att slippa att ta sig upp varje morgon för att ta sig till den där jävla ondskefulla skolan, eller det är bara människorna jag är trött på igentligen, men sånt är livet liksom.

mami sussi lagar varma mackor, hon är ju underbar. nu orkar jag inte skriva mer, lägger upp en bild för gamla minnens skull. UNDERBAR bild.

image214

HAREBRAHEEEEEEJ! xoxo i know you love me!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0