Fina funderingar!

Jag kom hem idigt idag från skolan, skit skönt om jag får uttrycka mig på ren svenska! När jag kom hem satt jag ett tag vid datan, men beslutade mig snabbt för att krypa ner i ett varmt bad och bara filosofera och ta han dom mig själv.
Efter någon timme i badet klev jag upp och duschade, riktigt skönt! Satte mig och pluggade, men sen ringde jag Katja. Berättade just det här som jag skrivit. Och vi kom fram till en jävligt smart sak.
När man pratar med sig själv blir man mycket säkrare på sina tankar, man liksom utrykersig så klart och tydligt istället för om man tänker allt i huvudet  så tänker man ju typ halva meningar och innan man har tänkt klart har man redan kommit på femtio nya tankar.
Så för alla er som har beslutsångest eller bara inte har något liv (som jag) och ingen att prata med, prata med er själv for gud sake! Man får ju iaf de svaren man vill ha.
Nej men seriöst asså det är jävligt skönt. Under den timmen jaglåg i badet kom jag fram till en hel massa smarta beslut och roliga saker som jag vill göra i livet.
Helt klart ett stort plus i kanten för er som pratarmed er själv, varför måste man alltid ha någon att prata med? (Okej om man är typ mitt  stan bland massafolk, då kanske jag inte ska råda er till att prata med er själv) .

Me, myself and I!
image109

Kommentarer
Jag heter Kissekatt

me love you !!!

2008-02-06 @ 18:50:53
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0