Ett lugn ett hets..

Jag känner ett lugn i min kropp, fast ändå inte.
Jag känner mig ju otroligt stressad inför resan imorn.
Vi vet ju som sagt inte om Elin kommer få åka med, det beror på om dom hittar en hemresa till henne.
Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att hon får åka med.
Det skulle vara så sjukt kul.
Men besked får vi ju imornbitti kl 9.00.



Idag pratade jag med dig. Igen. Det kändes bra. Och dåligt. Jag vet fortfarande inte vad jag vill. Men det du sa idag spelade en stor roll. Jag blev glad, inombords blev jag glad. Men sen kom jag ihåg att jag fortfarande inte vet jag vill. Att jag fortfarande får den där klumpen i magen varje gång jag ser dig eller hör din röst. Och hela tiden tänker jag på hur det skulle se ut och hur det skulle funka mellan oss om vi skulle vara mer än bara vänner. Men jag ser ingenting. Jag vet inte hur det skulle se ut. Jag vet inte hur jag skulle må eller hur jag skulle känna mig. Det får mig så jävla förvirrad. För ändå så känner jag ju mina känslor för dig. På något sätt så känns det bra men dåligt. Förlåt!

God natt! <33



Kommentarer
Jag heter E!

lämnar oss utan att säga hejdå :(

2008-02-15 @ 10:02:03

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0