En otrolig känsla i magen!

Jag vet, jag och min stora trut.. Men vafan jag vill bara skrika ut för jag är så otroligt jävla glad att jag drar till thai imorn. So long Sverigefuckers!
Jag och Johnna hade tänkt att vi skulle hålla det hemligt och att jag bara skulle försvinna sådär lite smidigt. Men nuvet redan et antal personer om det ochajg kan inte hålla fingrarna i styr. Jag är så sjukt jävla glad. Och det bästa av allt är att en utav mina bästa vänner ska följa med! Elin den lila spjuvern som bli så fuckin jävla brun kommer få mig att seut som en blekfis! Men what ever, VI SKA TILL THAILAND!!!!! Att känna de kävlan av at man ska lämna incestmärsta för två veckors semester går fan ite att beskriva!
Attbropå en annan sak så känner jag mig jävligt stolt idag, jag har ju varit hemma från skolaneftersom vi egentligen skulle åkt till thailand igår eller idag. Men så blev det inte så jag och mamma (som har feber) har ängnat dagen åt att städa övervåningen. Så att jag inte berhöver städa när jag kommer hem liksom. Dock tog jag en paus nu ska snart börja städa mitt egna rum och packa samtidigt. Ganska jobbigt detdär med att plocka fram sommarkläderna mitt i februari.

Menmen.. Skaväl fortsätta nu. Skriver lite mer sen ikväll när jag kommer hem från dansen.
pussssss!

Kommentarer
Jag heter eaaan

om jag åker med ska vi ha brun tävling (alltså vem som blir brunast) ;D och om jag inte följer med, ska jag spendera mina två kommande veckor i solarieöarna ;D moha
pussiluran

2008-02-14 @ 17:28:23
Jag heter Kissekatten

hejdå therese.
jag kommer sakna dig.
glöm inte att höra av dig här i bloggen. jag ska kika in varje dag i hopp om att du har skrivit något nytt. sola åt mig, och ät frukt åt mig.

älskar dig ! vi ses när du kommer homelihome !

2008-02-14 @ 21:22:17
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter johanna

you are like serena van derwoodsen in gossipgirl, eller det var det jag tänkte iallafall fast nu har du ju avslöjat vår lilla hemlis. gud vad jag kommer att sakna dig, älskar dig bästis!

I know you love me xoxo
(glöm inte att jag snart fyller år sweetie)
johanna finke

2008-02-14 @ 22:01:37
Jag heter Angelica

åh vad roligt !
jag blir inte avis, lovar ! haha (A)

2008-02-14 @ 22:17:20
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter F

nu fick jag ju svaret av min förra komentar, du va alltså lite sjuk. Krya!
Men asså ändå dåligt att inte säga hejdå?! :o Nejmen ha de så jävla kul snuttan du kommer att vara saknad!

2008-02-14 @ 22:42:39
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0