Du gör mig glad!

Du gör mig glad, alldeles för glad så man nstan spricker. Jag läste nyss en kommentar du skrivit på förra blogginläget. Visst jag fattade inte riktigt vad du skrev men det namnet du skrev gjorde mig glad. Det väckte en massa gamla minnen, eller ja minnen från hela vårt liv tsm.

-Minns du när vi gick på den där gångvägen påväg ner mot hundstallet och du böjade snacka som Silvia i Hey baberupa. Du snackade om att myrorna i sprckorna på gångvägen fick jordbävning när vi gick där.
-Eller minns du när vi satt i vita bussen och du sjöng "wåå grease likning wish a litle ponny you", jag akn inget annat än att garva.
-Eller när vi lekte sur drottning.
-Eller våran (eller våra syskons) grintävling.
-Våra resor tsm..

Jag minns alla våra saker vi gjort tsm, och sen tappade vi kontakten lite men nu går vi i samma klass igen och det är jag så sjukt glad över. Vi finns liksom för varandra och det känns så trygt.
Tack för att du finns, jag älskar dig bästa Johanna!


Kommentarer
Jag heter din bästa vän.

eller att införskaffa mcdonalds i afrika enligt vickan her self?
jag älskar dig så otroligt mycket och du betyder mest för mig. du är min bästa vän, tack för att du alltid finns för mig!

2008-02-15 @ 19:49:53

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0