Ångest..

Att ångesten och den dåliga magkänslan ska ta över ens liv är inte rätt, inte någonstans. Att sitta och lyssna på Helen sjöholms "Gabriellas sång" är fan inte heller rätt. Visst låtenär väldigt vacker och helt enkelt underbar, men just nu lyssnar jag på den låten i helt fel sammanhang. Jag vill inte visa mig ledsen. Det är det sista vill, verkligen det sista. Men att veta att min helt korkade handling förstörde allting känns så himla jobbigt. Att behöva lida av något som jag själv har ställt till med, även om jag själv kanske inte tycker att det borde sluta såhär pga en sådan sak. Men viss nu har jag upplevt den här känslan två gånger, jag kan inte säga att jag börjar bli van, fördet blir man inte av den här känslan. Varjegång den dyker upp så bli man lika jävla ledsen och lika jävla besviken och helt enkelt förbannad. Men trots att allt känns skit just nu, så måste jag ändå acceptera det, jag kan inte trolla med knänna (även om det vore helt underbart i den här situationen).

Igår tänkte jag; Absolut ingenting... Allt bara snurrade!
Idag tänker jag; Omjag inte vet vart jag ska, så spelar det ingen roll vilken väg jag tar!


Idag satt jag på tåget påväg in till stan och lyssnade på The Streets, jag bara ÄLSKAR dom! <3

Kommentarer
Jag heter Felicia

Vad har hänt stumpan?

2008-02-04 @ 21:40:50
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se
Jag heter djuhäännä

gabriellas sång är fel låt i ledsna perioder, i know belive me! love you !

2008-02-04 @ 21:53:26

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0