Allt på samma gång, en enda röra..

Att livet ska vara så jävla svårt hela tiden. Jag som trodde att 2008 skulle bli ett superår, men... Näää inte direkt va. Det har ju iaf inte startat något vidare. Men som i så många andra inlägg så skriver jag en än gång att jag försöker visa min starka sida. Ja vill inte falla söder. Det är absolut det sista jag vill. Men när någon (dock inte en person) går bort är det klart att man faller i sorg, och när man sedan inte får något besked av en annan person vill man ju inte direkt skratta sig lycklig, sen får man reda på att "dom" inte kommer vinnas vid varandras sida något mer, och när ett fyllo i harry potter glajjor skriker FITTA på bussen till mig.. Nej det kan fan inte bli värre! Det äråret är inte skapat för mig.. Jag vill bara försvinna, försvinna bort från all skit som händer just nu. Men jag måste försöka orka. Det kanske komemr en dag, en dag då allt plötsligt vänder, och allt blir som jag vill. Kanske kanske inte det komemr en sån dag, den dagen skulle jag älska och aldrig glömma. Aldrig glömma!

En dagens är alltid bra för att sammanfatta vad man egentligen känner:
Dagens humör: Heltklart förbannad.
Dagens borde: Plugga, verkligen ett måste!
Dagens frisyr: Nyduschad, toffs på huvudet.
Dagens klädsel: Mjukisar och svart tubtoplinne.
Dagens planer: Ska snart sova..!
Dagens materiella vill ha: Är en person materiell?
Dagens längtan: Efter ett besked?!
Dagens fundering: Vemfan bryr sig om klimat och väder?
Dagens beroende: Ipod..
Dagens tråkigaste: Allt, dethänder ju förfan bara tråkiga saker.
Dagens personer: Johanna, Marra <3
Dagens tidning: Geografiboken..suck!
Dagens låt: The Streets - All goes out the window



Kommentarer
Jag heter Designa din blogg

Kika gärna in på min sida om du vill ge din blogg en personlig stil.. eller bara vill lära dig mer om hur man kan designa sin blogg...

2008-02-05 @ 22:38:41
Titta in på min blogg http://www.designadinblogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0