Allt bara snurrar!

Ja, runt runt runt far det i huvudet på mig. Jag förstår verkligen ingenting. Jag som trodde att allt var bra. Att allt var som vanligt nu. Jag trodde att ingenting kunde bli bättre, eller ja allt kan ju bli bättre men... jag tyckte att mitt liv var bra. Men allt är så svårt, och jag har inte tållamod till att ta livet som det kommer och se vad som händer. Jag orkar inte det. Varför kan man bara inte få leva? Jag måste få börja leva. Det finns inga men, jag måste börja leva. Ja från och med nu ska ajg börja leva.


(när ajg började skriva det här
inlägget så visste jag inte hur
det skulle sluta, jag bara lät fingrarna
styra,och resultatet blev detta)

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0