Thailand - sorry att jag inte uppdaterat

förlåt för att jag inte uppdaterad på några dagar. men vi har ju som sagt varit på kho samet. och sedan har vi faktiskt varit i pattaya och shoppat. och ja alla mina pengar är slut nu. det lev vå dagars shopping och en god italienst middag på kvällen.
orkar inte visa mina köp, plus att mycket av det jag köpte inte var ill mig själv. så ja ni får se när ja kommer hem.

tänkte lägga upp lite bilder från kho samet och även några fån pattaya:

lunch på kho samet, tessan och sophiekho samet by skymmning
på stranden där vi käkade, myyyssss!sedan vart det eldshow
fille och tessanmange och fille
vi skickade upp s¨nadär grejjer i luften =)jag i ett shoppingcentrum i pattaya

datan är så otroligt seg så jag orkar inte ladda upp fler bilder. det blev bara en bild från pattaya. hoppas det duger.
jag skriver mer imorn när jag är piggare, ska upp kvart över sju imorn och springa med mina nya rosa springskor från adidas, supersnygga =)
god natt puss

Kommentarer
Jag heter Robin

Fina bilder, lägg upp fler :D

2008-12-22 @ 05:59:01
Titta in på min blogg http://robinsundstrom.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0