Thailand - knas i kistan

första och.. förhoppningsvis sista gången jag blir magsjuk här nere i värmen. jag vill verkligen inte gå in på närmare detaljer men jag kan säga att dom två senaste dagarna har varit minst sagt jobbiga. menmen, tur som jag har börjar det kännas bättre nu. fick tillochmed i mig en hel frukttallrik till middag.
jag som skulle till kho samet idag och äta pankakor med rebecca, menmen, hon åt en åtmig iaf, plus att mamma och sophie åkte dit och hade med sig presenter hem till lilla sjuka jag. jag fick ett par bruna jätte sköna typ mjukisbyxor, lite thaistyle sådär, och en tröja i samma brunfärg, eller typ tunika. fin fint.


det känns sjukt att det är nyårsafton om bara typ vå dagar eller typ en dag. knas! men för mig blir det nog ändå lugnt, jag har allt för dåliga minnen sen förra nyårsafton. men kan bli kul ändå.

nej nu ska jag nog sova, blev inte många timmars sömn mellan toabesöken inatt, men jag tänker inte gå in närmare på det.
puss och god natt <3

Kommentarer
Jag heter K

din lilla räka. kom hem nurååå!

2008-12-29 @ 21:56:42
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0