Thailand - kho samet

jag och soffan drog pa en liten trip till on kho samet som inte ligger alls langt ifran varat hus. vi har solat och badat hela dagen, vi ska snart till rummet dar vi bor och duscha, vill inte blur harfet becca...! sen ska vi kaka och festa lite. mycket folk har ute sa det kan nog bli ratt mysigt. dom fixar sa mysigt har ute pa kvallarna. dom lagger ut madrasser och bord pa hela stranden poch sa har dom eldshower och god mat. super!

nej jag skriver mer imorn nar jag kommer tillbaka till huset, da lagger jag upp bilder ocksa.
puusss

Kommentarer
Jag heter Anonym

hej skorpan, verkar som om du har det underbart där borta. jag saknar dig. har lust att sätta mig på första bästa flyg ner till dig! vill inte vara här hemma.. :(



det går bra med hundarna btw, har dock delat upp huset i två delar haha. hunarna i köket, katterna och kaninen i vardagsrummet. men det går bra. drygt att gå ut med dom när det är piss väder här hemma bara. EMn dom har det bra iaf :)



kom hem snart!!

jag älskar dig skorpan! hälsa alla :)

<3<3<3

2008-12-17 @ 17:46:27
Jag heter Anonym

krökarN

2008-12-18 @ 21:53:44

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0