Thailand - julstämmning... NOOT

okej jag kanske är lite sen med att önska god jul, men jag har helt enkelt inte orkat blogga. man blir helt utmattad av denna värme och allt flängande på moppen. jag har verkligen kommit in i denna vardag nu, men snart är det dags att återvända hem till svearike... okej lite skönt ska det bli.

julafton spenderades först på stranden. typ som vanligt här nere. sen bar det iväg till banphe för lite tidfördrivning. kl 19.00 var det julbuffé hos lampan..
det vart en lugn kväll eftersom vi sedan drog ner till standen, men... det blev stömavbrott så allt blev kolsvart. då var det bara återvända hem.

nej nu ska jag väl ta mig i kragen oc typ äta lite lunch eller göra något annat vettigt.
pöööössss

Kommentarer
Jag heter Sanna

Godmorgon

Hoppas du får en trevlig juldag :)

2008-12-25 @ 08:56:42
Titta in på min blogg http://sannawiberg.blogg.se/
Jag heter angelica

god jul skrutt

2008-12-25 @ 15:05:07
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0