thailand - internetcafe i ban phe

sadarja, framme i thailand och har nu spenderat min forst dag pa sranden med massage och sjuukt mycket sol. lyckades iaf med att ine branna mig, grattis till mig.
vi har inte fatt internet i huset an sa darfor sitter jag nu pa ett internetcafe ine i ban phe.
flygresan ner gick kanoners.
robin: de var bara mamma och pappa som akte orsta klass jag och sophie fick aka ekonomi exra som ar lite battre an vanliga ekonomiklassen. battre utrymme och bare mat mm. horde att mamma och pappa ringde dig fran 10 000 meters hojd, grymt! mamma var asnojd med att kunna sova skont i forsta klass iaf.

ja iaf. juste en sak till angaende flyget, jag orjade bloda nasblod mitt i naten nar jag sov s jag vackte sophie och sa at jag var tvugen att ga till toan. hon marje dock inte att jag kom tillbaka sa nar jag hoppat over henne till mit satte la jag mig pa golvet, eller typ satt pa golvet och sov med huvudet pa sattet. frage mig inte hur. sen vaknade sophie men sag inte mig dar nere pa golvet. sen nasa gang hon vaknade sag hon mig och typ vackte mig och fragade mig ojag skulle sova dar, hon asgaravde.. iaf det va skit kul ni kanske inte fattar men det var en rolig syn iaf.

nar vi far igang varat internet hemma i huset sa skriver jag mer och lagger upp bilder. me jag maste ju hinna bli lite brun  forst ocksa.

nej nu tanke jag och sophie typ ta en drink nagonsans.
hoppas ni alla har de bra dar hemma.
puuuussss

Kommentarer
Jag heter rebecca

FAN VAD HÄRLIGT!

jag saknar dig jättemycket!!! glöm inte att göra tatueringen!

2008-12-13 @ 12:15:35

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0