Thailand - internet i huset

ja, pappa fixade internet i huset fortare än vad jag trodde. nu sitter jag i min säng med datorn och ska snart gå och lägga mig, ska ta något at äta och duscha först. det känns verkligen skönt att vara här, det känns som hemma. man går upp på mogonen och äter frukost och lägger sig vid poolen eller går ner till standen. såhär skulle jag verkligen kunna leva varje dag i hela mitt liv.

imorgon har jag en fullt planerad dag.

07.30 springa
08.15 simma
08.45 äta frukost
senast 10.00 vara borta vid kim´s (ett ställe på standen)
där ska vi ligga resten utav dagen, ta massage och äta lunch. senare på eftermiddagen blir det hemgång och sedan antar jag att jag ska duscha, käka middag och ja det vanliga här nere liksom. bara ta det chill!

Becca angående tatueringen så vet du ju at jag har lovat, och när jag lovar dig något så håller jag det (iaf den här gången).

vet dock inte riktigt hur den ska se ut. men det blir en överraskning =)

god natt (kl är ju trots allt 22.20 här) puss <3

Kommentarer
Jag heter Angelica

ofta du ska tatuera dig din galning!





det har flippat ur en massa.. saknar dig jättemycket.. <3<3<3<3<3

2008-12-13 @ 22:04:05
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter bec

jaaa :) gladbecca

jag blir så avundsjuk när jag hör på dina sköna dagar stekarn!! lova att vi åker ner dit nästa år någongång!



det är bra att du duschar varje kväll så du inte blir hårfet (hahahahahaha)



<3

2008-12-14 @ 11:44:02

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0