Thailand - idag är det mulet..

tråkigt väder så vad ska man göra liksom. jag har precis ätit frukost och är nu proppmätt! tänkte bjuda på lite bilder från julafton mm.

jag och mamma

jag på julafton
mamma och pappa på julafton
sophie, jag och rebecca.. ja alla fick tomteluvor!
sen vart det eldshow, han var grym.
peter och pappa sjöng karoke
carina och mamma drog också en trudilutt
hittade fler bilder från kho samet på sophies kamera
jag och rebecca på stranden
den här bjuder jag på, jag och sophie på moppetur

Kommentarer
Jag heter Robin

sjukt heta bilder :)

2008-12-26 @ 07:08:00
Titta in på min blogg http://robinsundstrom.blogg.se/
Jag heter ean

måste säga att du är väldigt söt på moppe bilden, hihi ;D <3<3<3

2008-12-26 @ 16:00:03
Jag heter K

raceartessan!



i miss you! <3

2008-12-27 @ 22:09:26
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0