Thailand - en dröm som finns i verkligheten

jag drömde om dig inatt. du som är så nära, men samtidigt så långt bort.
du som bara finns i mina drömmar.

att bero på drömmar så lever jag i en just nu. allt är som en dröm här ner. allt är så fridfullt och alla thaiare är så snälla. det är vamt och skönt fast man knappt har några kläder på sig. jag kastar iväg känslan av att ha på sig tunga vinterjackor och stövlar. det finns inte här nere. trots att det är vinter i thailand nu är det hur varmt som helst.
man kan bara vara och känna lugnet, fast okej jag måste också vara lite negativ, man blir lite rastlös ibland. men samtidigt försöker jag hela tiden tänka på kylan hemma. julstressen och allt annat. här nere finns bara värme och skönhet.

ja jag kan sitta och skriva hur länge som helst om saker som är så mycket bättre här om man jämför med hemma. jag tycker alla borde få uppleva det jag upplever nu.

och en sak jag längtar till det är våran lilla utflykt på fredag. då ska vi åka till en ö en bit härifrån, den är typ öde. både min pappa och min syster har varit där. den ska vara hur fin som helst, som ett paradis i paradiset. vi ska snorkla där, jag som ÄLSKAR att snorkla. att bara få ligga på vattenytan och titta ner under vatnet på alla fiskar som simmer, nej det går inte att beskriva. en underbar känsla helt enkelt. och enligt en kille här nere, som vi ska åka dit med så finns det grottor runt ön som man kan simma in i. hur coolt som helst. det är små ingångar i berget som sedan leder till stora grottor därinne. guuud såå jag längtar!

nej nu ska jag duscha... (vill ju inte vara hårfet, becca)
he(j)påre!

Kommentarer
Jag heter rebbz

man ska akta sig för att bli hårfet!





:)

2008-12-23 @ 14:21:52
Jag heter ean

god jul skorpan:) <3<3<3

2008-12-24 @ 11:53:04

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0