Thailand - en dag på stranden

idag är jag stolt över mig själv. jag följde mitt schema, JAAA jag va ute och sprang och simmade på mogonen för att sedan äta en as god frukost och sedan bege mig mot stranden. på stranden solade och badade vi. men efter ett tag kom en snubbe fram med cowboy hatt och grejjer och självklart va det den gamle hennatatueraren from last time. han kände igen mig och soffan haha lite pinsamt kanske. men inte kontigt efter vad vi tatuerade in på armen..?
sen efter lunch kom en till snubbe fram (ja jag kallar dom så eftersom dompresenterar sig med sina OTOLIGT svåra namn) han iaf va med oss ut och festade förra gången vi va här, sjukt snäll kille. han kom tillochmed ihåg våra namn. DET var Pinsamt!!

bjuder på en bild från stranden också, observera att jag inte riktigt fått fram den bruna solbrännan än... när fan kommer den liksom?!?!



juste jag läste katjas blogg också, fy fan vad jag blev glad/ledsen/rörd!!! jag blev glad för att hon är en sån otoligt bra människa, jag blev ledsen för at jag saknar henne så, och jag blev rörd för att hon just skrivit sådär till mig,
hon är underbar, jag saknar dig hjärat!


Kommentarer
Jag heter K

älskade älskade vän! Ville ju inte att du skulle fälla några tårar för mig heller ,(a) satt bara och tänkte att det faktiskt var så att vi är under samma himmel, trots att du är på andra sidan jordklotet!



och det känns bara overkligt att se dig på den där bilden. Gud det känns som om du typ har flyttat dit, vi ses ju faktiskt om några veckor!



saknar och älskar dig min vän! <3

2008-12-14 @ 19:35:13
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter Robin

Haha, du är så vit att man skulle kunna tro att du är från Finland. Speciellt med den där flaggan i bakgrunden.

2008-12-15 @ 05:49:20
Titta in på min blogg http://robinsundstrom.blogg.se/
Jag heter Groovy

Nej fan vad coolt att samma tatuerare kom! Han var fett sur på mig efter jag hade förstört min tattis! Gjorde du ingen ny? Kram

2008-12-15 @ 14:51:33
Titta in på min blogg http://vante.blogg.se/
Jag heter Robin

Mina svarta brillor ? Vart har dom varit ? Har letat i ett år efter dom typ...

2008-12-15 @ 15:18:18
Titta in på min blogg http://robinsundstrom.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0