overkligt bra

egentligen fattar jag inte att jag, om nästan exakt 24 timmar, kommer sitta på ett flyplan som lyfter från Arlanda och ca 10 timmar senare kommer att landa i bangkok, Thailand... DET är sjuukt!
jag känner mig inte ens förberedd. okej jag har typ packat det mesta men ändå. det känns så overkligt bra. att jag om typ, a jag vet inte hur många timmar, kommer ligga på stranden i den outhärdliga värmen medans ni som är i sverige fryser arslet av er med vinterjackan på liksom.

nej det är typ overkligt. 

samtidigt känns det också helt overkligt att jag går i skolan på arlandagymnasiet min sista dag imorgon. eller ja om allt nu blir som jag hoppas på så kommer jag börja på en ny skola direkt efter jullovet.


nej nu ska jag duscha, äta och typ det vanliga... kolla DC!

Kommentarer
Jag heter Robin

vad underbart skönt det låter. Hoppas ni får det bäst!! Puss puss

2008-12-10 @ 20:04:39
Titta in på min blogg http://robinsundstrom.blogg.se/
Jag heter K

jag är stolt över dig min vän.

att du gör så fina val.



i love you <3

2008-12-10 @ 22:05:38
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0