my misstake

jag gjorde ett stort misstag. jag gjorde det ultimata mistaget att falla för mina vänners grupptryck. jag kastar inte skulden på någon annan. jag bestämde mig själv för att jag hellre ville gå med mina vänner på ett gymnasium nära mitt hem, där jag känner en trygghet. jag gjorde det misstaget själv och kan nu inte förstå hur jag kunde vara så dum.
att jag valde vänner framför mina studier och min framtid är sjukt. jag vet att det låter dumt men jag vet ju att jag ändå skulle haft er kvar. ni är ju mina vänner och jag vet at ni aldrig skulle svika, eftersom niär så sjukt underbara. men at jag trodde att jag skulle förlora er pga at jag skulle gå på en skola någon annanstans eller något annat program.

och iaf så har jag sjukt mycket ångest nu eftersom jag har kommit in i banorna om att byta skola eller eventuellt hoppa av och börja om tvåan efter sommaren. kan kan man jobba ett halvår och spara pengar.
någon som kan ge mig lite råd?

Kommentarer
Jag heter Angelica

för mig funkade det. men alla människor är uppbyggda på olika sätt. bara du kan bestämma din murra

2008-12-09 @ 00:06:55
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0