minnen från aprilhimlen

tänk... känn och tänk...
idag var första gången på hur länge som helst som jag tog fram min "medveten närvaro" cd. det var hur skönt som helst att lägga sig ner i sängen sätta på den 30 miuters långa meditations...grejen(?)
och bara lyssna och tänka sig in i meditationen...(?) ja nu tycker ni säkert att jag är helt knäpp, och ja på sätt och vis är jag det. med såhär är det. som många vet har jag et litet problem då jag kan svimma typ när som helst. jag fick då tipset av en "vän" att vara med på en stresshanteringskurs. då fick man denna cd-skiva. och tro mig den har inte använts ofta med ni ska bara veta hur skönt det är att bara ligga där och tänka och göra de saker som sägs.

Kommentarer
Jag heter K

du är duktig, och jag är stolt. <3

2008-12-01 @ 20:22:00
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter Angelica

jag tror att jag skulle behöva låna den. jag har alla mina nerver utanför kroppen

2008-12-01 @ 22:45:19
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0