fetto

jag mår dåligt, jag väger 8 kg för mycket. 8 KILO!!! hur fan ska jag bli av med 8 KILO på en vecka. jag menar vem fan vill se ut som största fettot på stranden i thailand? jag tror att träningskläderna åker med. har lagt upp en strategi om att springa och simma på morgonen och sen styrka på eftermiddagen. självklart kommer jag inte orka det varje dag men vissa dagar, jag måste ju iaf försöka.

okej 8 kilo ska vara borta när jag kommer hem från thailand. jag har fyra veckor på mig, allvaret kan börja.



nu ska jag ut och springa... 

Kommentarer
Jag heter bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 12:11:44
Titta in på min blogg http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0