FE B

företagsekonomi... suck! så sjuuukt tråkigt. våran lärare står och snackar fortfarande. det har han gjort i snart två timmar. så jävla tråkigt. sen är det matteprvo. ännu jobbigare. har inte pluggat särsklit mycket och har varit borta en hel del.

nej jag blir så sur. idag ska jag också vara på valstaskolan kl 13.00 för att hålla i en föreläsning med några andra ungdomar från sigtuna kommun. vi ska föreläsa om våran "hudiksvallresa" vi gjorde för ett tag sedan.
jag som verkligen tycker det är jobbigt att prata inför större grupper.

aja nu säger han att vi måste lyssna... suck!!

Kommentarer
Jag heter amilia

haha var du också i hudiksvall med alexandra o dem? God for you!

2008-12-20 @ 02:35:12
Titta in på min blogg http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0