you again?... never!

jag har tamejfasiken bestämt mig!

aldrig mera... du!

nej och jag vet vem eller rättare sagt vilka som ska hjälpa mig! jag har ju mina underbara vänner. eller ja några av dom ska iaf få hjälpa mig. Katja du är akndidat nummer 1. hjälp mig! Elin du är kandidat nummer 2. hjälp mig! Ebba är kandidat nummer 3 och Jonte är kandidat nummer 4. ni måste hjälpa mig!

jag har bestämt mig, och jag brukar kunna hålla mig till det jag betämmer mig för men om jag nu kanske skulle få något jävla sneslag så måste ni hjälpa mig. LOVA!!!!

jag vet att ni ställer upp, eller ja hoppas iaf på det!

ähh skit i det här nu. nu vet ni! jag har gjort ett val. jag vill inte tillbaka till fällan, till skiten!

Kommentarer
Jag heter K

jag ställer alltid upp för dig. det vet du !

och jag ska fan i mig slå tillbaka dig riktigt hårt om du hamnar snett.



älskar dig !

2008-08-07 @ 10:16:41
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter ebbii

jag hjälper dig tessan säg bara till :) hemma på söndag ...

2008-08-07 @ 16:35:32
Jag heter ean

om du menar mig Elin så vet du att jag ställer upp i vått och tort. om du inte menar mig Elin så ståller jag upp i vilket fall:)<3<3

2008-08-07 @ 18:01:41
Jag heter Anonym

klart att jag finns här för dig, som alltid. säg till när du behöver nr..4....

2008-08-08 @ 16:19:49
Titta in på min blogg http://finkes.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0