tänk vad musik kan väcka känslor!

jag var på mitt nästan bästa humör idag när jag anläne i hemmet. säger man så?? aja what ever. men allt man behöver göra är ju att koppla in ipoden i högtalarna och sätta på någon lite halv känslosam låt och så börjar man tänka på saker som man inte borde tänka på.
saker som tex min otoligt konstiga sommar.
det känns som om jag hunnit med tusentals saker men när jag sedan ska komma på någon speciellt så blir tankarna bara suddiga för det enda saken jag komemr på är helt klart inte beredd att skrivas i bloggen. nej inte ens att uttalas om.
men samtidigt när jag tänker på det så är det inte något jag är ledsen över. nej snarare något jag är stolt och glad över. jag har ju gjort ett val, och valet bestod utav två möjligheter, antingen lever jag ett liv som alla andra eller så gör  jag det inte. och självklart smart och spontan som jag är valde jag det sistnämnda alternativet. självklart skiter jag i vem eller vad någon utalar om mig. det är ju mitt liv och det är jag som lever det. och just det är det jag är stolt över. att jag efter allt som hänt från när jag började sjuan kan sträcka på ryggen och gå med näsan upp i vädret och känna mig stolt över något som jag valt att göra som får mig att må så fruktansvärt bra.

jag älskar mig själv helt enkelt, för vem fan annars ska jag älska?


Kommentarer
Jag heter Angelica

Du är ball. Ball som attans, och du är grym! <3

2008-08-28 @ 20:57:29
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0