söndagsångest

som vanliogt på söndagar känner jag en viss ångest.
skolan startar ju på riktigt imorgon (enligt schema)
dagen börjar med typ företagsekonomi tror jag och det har jag ju aldrig haft förut, så det blir en heöt ny upplevelse med en ny lärarre.

idag har jag jobbat typ hela dagen eller ja från 13.00 till 21.00.
nu har jag sjuknt ont i fötterna och ryggen och ska hoppa in i duschen och sen fixa lite med blocken till skolan.

sen är det sova som gäller så jag orkar upp imorn.
puss puss

Kommentarer
Jag heter K

jag saknar dig också.

i helgen måste vi ses. oavsett vad !!



<3

2008-08-24 @ 21:51:35
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0